Facebag: metalické modely cílí na mladší zákaznice

Na stánku společnosti UNIDAX, českého výrobce kožených kabelek a dovozce vybraných zahraničních značek, je k vidění několik žhavých novinek. Líbí se nová řada italské značky RIPANI, barevně rozmanité variace italské značky JU´STO od známého návrháře Emanuele Magenty a v neposlední řadě variabilní kabelky domácí značky Facebag, které s moderními metalickými modely zacílila především na mladší zákaznice.

 

Na stánku společnosti UNIDAX, českého výrobce kožených kabelek a dovozce vybraných zahraničních značek, je k vidění několik žhavých novinek. Líbí se nová řada italské značky RIPANI, barevně rozmanité variace italské značky JU´STO od známého návrháře Emanuele Magenty a v neposlední řadě variabilní kabelky domácí značky Facebag, které s moderními metalickými modely zacílila především na mladší zákaznice.

 

„Na veletrh jsme přivezli devět nových modelů Facebag, které jsme za poslední půl rok zkoušeli a dovedli k dokonalosti. Myslím, že celý nový set v metalických barvách vypadá velice hezky, ať už se jedná o zlatou, světle hnědou, bordó či pudrové metalické tóny, které jsou velmi oblíbené,“ říká manažer obchodu Matěj Závorka. Doplnil, že nové kabelky Facebag jsou hodně variabilní. „Soustředíme se na to, aby byly praktické a nabídly různé varianty nošení, ať už jako batoh, kabelka do ruky, přes rameno nebo crossbody. Chceme, aby nové modely splňovaly všechna tato kritéria, a to se nám zatím daří,“ uvádí. Společnost tak vlastní výrobou doplnila sortiment pro mladší zákaznice od patnácti do pětadvaceti let, který v nabídce dosud chyběl. Reaguje tak mimo jiné na skutečnost, že internetové prostředí a prodej přes e-shop musí nabídnout varianty pro různé věkové kategorie.

Platí to i v případě italské značky JU´STO, kterou firma zastupuje na českém a slovenském trhu. Poprvé představila tuto značku, u které si kabelku sestavuje sám zákazník, na veletrhu KABO před rokem a půl. Tehdy existoval v Praze jediný obchod. Nyní má multibrandy po České republice i na Slovensku. „Ženy si rády hrají s barvami a kombinují, například bordó s černou, růžovou s fialovou, hodně oblíbené jsou kombinace se smetanovou barvou i chlupatými materiály, které jsou roztomilé, voňavé a takové načančané. Žádané jsou také doplňky jako květiny, přívěsky, kryty na mobilní telefon a další,“ sděluje Závorka. V Čechách společnost spustila e-shop, což znamenalo velký boom. „Hodně lidí na tento moment čekalo, protože než značka JU´STO přišla do Čech, měla tu už kolem padesáti tisíc fanoušků. Ale máme namířeno i do kamenných prodejen, pěších zón a nákupních center. Tady na veletrhu se setkáváme s prodejci a odborníky z naší branže. Chceme zůstat v povědomí lidí a vyslat jasnou zprávu, že existujeme a snažíme se stále vymýšlet něco nového. Odezva na novinky je dobrá, tak myslím, že to zatím klape,“ dodává manažer obchodu.