Je to dobré místo pro hledání nových značek říká o brněnském módním veletrhu modelka Hana Mašlíková

Modelka Hana Mašlíková, která léta přijížděla předvádět do Brna zejména spodní prádlo, zná dobře nejen veletržní přehlídková mola, ale i obchodní zákulisí. Stala se totiž tváří společnosti URBAN GROUP, pro kterou prezentuje značku RICH & ROYAL. „Byla to láska na první pohled,“ říká s tím, že si módní značku zamilovala pro její kvalitní materiály a kombinovatelnost kolekce.

 

Modelka Hana Mašlíková, která léta přijížděla předvádět do Brna zejména spodní prádlo, zná dobře nejen veletržní přehlídková mola, ale i obchodní zákulisí. Stala se totiž tváří společnosti URBAN GROUP, pro kterou prezentuje značku RICH & ROYAL. „Byla to láska na první pohled,“ říká s tím, že si módní značku zamilovala pro její kvalitní materiály a kombinovatelnost kolekce.

Oblíbenost oblečení RICH & ROYAL potvrzuje i Peter Urban, jednatel společnosti URBAN GROUP. Ta na veletrhu v Brně zastupuje 14 módních značek, převážně z Německa, Spojených států a v jednom případě ze Španělska, a to jak módu, spodní prádlo, tak i doplňky, kabelky a bižuterii. „RICH & ROYAL je naše hlavní značka, která nám přináší většinu obratu. Jedná se o mladou německou značku s výrobou v Portugalsku a Itálii,“ říká Peter Urban s tím, že kolekce obsahuje jak sportovnější, tak elegantnější řady, ve kterých nechybí bavlněná trička, hedvábné šaty, velice kvalitní džínovina, pásky nebo náramky. „S touto kolekcí slavíme každoročně nárůst, což je na českém trhu úspěch sám o sobě. Ze spodního prádla bych zmínil značku Bruno Banani, se kterou jsme historicky začínali jako s první značkou v textilu, a Esprit, spodní prádlo, které dělá poměrně slušné obraty.“ Do veletržních přehlídek spodního prádla zařadil také značky Gisela a Jockey.

Přestože například Esprit nabízí řadu vyloženě pro mladé, u které používá materiály za příznivější ceny, kolekce na stánku URBAN GROUP představuje spíš cenově vyšší střed. Zaměřuje se na zaměstnanou, úspěšnou ženu ve věku od třiceti do padesáti let, která dokáže ocenit kvalitu. „RICH & ROYAL si mne získal úžasně příjemnými materiály a také tím, jak lze kolekci nakombinovat, třeba i s loňskou. Dají se různě míchat barvy, je to vychytané do posledního detailu,“ dodává tvář značky Hana Mašlíková.

Její spolupráce s firmou URBAN GROUP začala už v době, kdy ještě nebyla známou modelkou. Koneckonců její pracovní kariéra je spojená i s veletržními přehlídkami. „Jezdila jsem do Brna asi pět let po sobě jak na letní, tak zimní veletrhy. Byla jsem tzv. prádlařka a velmi ráda na to vzpomínám, vždycky tu byla super parta a užily jsme si i zábavu. Na Styl a Kabo jsem se vždycky vracela ráda.“

Návrat na veletrh STYL, byť v kratším časovém horizontu, hodnotí i Peter Urban. „Vystavujeme tu pravidelně jednou ročně a musím říct, že za poslední tři roky se úroveň veletrhu zvýšila. Jsou zde hezčí stánky, kvalitnější prezentace i na módní přehlídce, velmi dobře udělaná choreografie. Oproti minulým rokům se Styl a Kabo velice zvedly.“