Kabelka JU´STO: sám sobě návrhářem

Na veletrhu KABO představuje firma BORSETTA čerstvou novinku ve svém portfoliu – kabelky značky JU´STO. Pochází z dílny italského návrháře Emanuele Magenty, který opakovaně vsadil na kreativitu budoucích majitelek. „JU´STO je v podstatě stavebnice a my říkáme: pojď si hrát,“ říká Michal Prskavec, který uvádí značku na český a slovenský trh.

 

Na veletrhu KABO představuje firma BORSETTA čerstvou novinku ve svém portfoliu – kabelky značky JU´STO. Pochází z dílny italského návrháře Emanuele Magenty, který opakovaně vsadil na kreativitu budoucích majitelek. „JU´STO je v podstatě stavebnice a my říkáme: pojď si hrát,“ říká Michal Prskavec, který uvádí značku na český a slovenský trh.


„JU´STO je svěží, moderní, dynamická, energická, pestrá a voňavá značka,“ nešetří Michal Prskavec hezkými přívlastky. Ale především vysvětluje, co se mu na značce JU´STO nejvíc líbí. „Každá žena si dokáže kabelku nastylizovat podle svých představ - může volit různé materiály, barvy, tvary i doplňky. Tím je tato značka jiná než ostatní. A proto nás opravdu baví,“ dodává.

Podobný princip, kdy zákazník sám rozhoduje o finální podobě kabelky, uplatnil Emanuele Magenta už v případě známé značky O BAG. Byl jejím duchovním otcem a následně i šéfdesignerem týmu, který originální „stavebnicovou“ kabelku uváděl do života. Po nějaké době však O BAG opustil a založil novou značku. „Emanuele Magenta je dneska ten, kdo tvoří a posouvá JU´STO dál. A daří se mu oslovovat široké spektrum žen různého věku. Pozorujeme, že naší zákaznicí je žena od dvanácti do sedmdesáti let. Ale tím nevylučuji, že by se taková kabelka líbila i mojí babičce, které teď v srpnu bylo šestadevadesát. Kdyby ji dostala pod stromeček, byla by určitě spokojená,“ usmívá se manažer značky. 

Konečná cena kabelek JU´STO se odvíjí od složitosti a velikosti produktu a pohybuje se v rozmezí od tisíce do tří a půl tisíce korun. Vize na příští rok však nezůstávají pouze u kabelek. „Nabídka se bude rozšiřovat o obuv, doplňky k oblečení a sluneční brýle, takže se máme na co těšit,“ slibuje Michal Prskavec. Potvrzuje to i jednatel společnosti BORSETTA Martin Závorka, který má od novinky velká očekávání. Věří také, že si nová značka najde zákazníky a fanoušky i na veletrhu v Brně. Na stánku rozšiřuje JU´STO stávající nabídku firmy, která dlouhodobě prodává elegantní italské kabelky RIPANI, francouzskou značku S.FIORENTINO a převážně kožené kabelky FACEBAG, které šije v Česku ve svých dílnách podle návrhů špičkových designerů. „Rozhodli jsme se pro změnu, a současně musíme posílit vlastní výrobu. Zájem zákazníků o českou kvalitní výrobu trvá, jistý patriotismus při výběru zde existuje a má vzestupnou tendenci. V tom je naše budoucnost – vyrábět kvalitní české kabelky a z dovozu nabízet něco výjimečného.“