Kabelky, které padnou do oka

Originální design svěžích barev a neotřelých vzorů přináší na český trh s koženou galanterií anglická značka Pauls Boutique, kterou na veletrhu KABO premiérově představila společnost PM-styl.

 

Originální design svěžích barev a neotřelých vzorů přináší na český trh s koženou galanterií anglická značka Pauls Boutique, kterou na veletrhu KABO premiérově představila společnost PM-styl.


Firma PM-styl není na brněnských veletrzích módy nováčkem, dámskou konfekci zahraničních značek zde pravidelně vystavuje již přes deset let, ale na veletrhu KABO se představila poprvé. „Letos jsme rozšířili nabídku o kabelky. Našli jsme firmu z Londýna, která dodává do zemí západní a jižní Evropy, ale na středoevropském trhu dosud nebyla. Značku Pauls Boutique nyní zastupujeme na českém a slovenském trhu a premiéru má tady v Brně.,“ říká Kateřina Ščuková, manažerka značek společnosti PM-styl z Rožnova pod Radhoštěm.

Design kabelek Pauls Boutique je na první pohled originální, inspirovaný Londýnem, jeho architekturou a atmosférou. I vystavená kolekce pro příští podzim a zimu zahrnuje modely nebo části kabelek v neonových barvách, protože některé zákaznice se dnes nebojí barev ani v chladnějším období roku. V nabídce září korálová neonová, královsky modrá, zaujmou nápadité černobílé grafické kombinace, motivy patchwork, lakované povrchy i kabelka s geometrickým vzorem v metalickém cínovém provedení. Vedle atraktivního materiálu a originálních tvarů kabelky Pauls Boutique vynikají také náročným zpracováním a kvalitou podšívek.  Vynalézavý design zahrnuje vyměnitelná ucha v různých barvách, tak aby kabelka ideálně ladila k outfitu a mohla se v nové, svěžejší barevnosti využít třeba i v létě. Délku uch lze posunout, takže se pod ně pohodlně vejde kabát.

Materiálem všech modelů je syntetická kůže nejvyšší kvality, což vyhovuje aktuálnímu trendu odmítání kůže a kožešin. „Na českém trhu se kůže ještě hodně drží, ale ve světě se od ní ustupuje. Jde tam spíše o design kabelky, o možnost kabelky měnit a ozvláštnit jimi outfit, takže ani není třeba spotřebovat tolik kůže a prodražovat zboží,“ míní Kateřina Ščuková a dodává, že premiéra značky Paul Boutique byla úspěšná: „Kabelky budeme dodávat našim tradičním odběratelům do butiků s oblečením, ale na veletrhu KABO jsme hledali speciální obchody s koženou galanterií. Na to, že jsme nová značka a teprve se musíme na trhu prosadit, jsme zde našli dost nových kontaktů a velmi zajímavých. I samy obchodnice byly z našich kabelek nadšené a těší se, až je budou prodávat, protože jsou opravdu na první pohled jiné.“

Společnost PM-styl vznikla v roce 1996 a zabývá se velkoobchodním prodejem dámské módy zahraničních značek ve velikostech 34 až 56, tedy včetně větších a nadměrných velikostí. K zastoupeným značkám paří Gelco, Collafe, Alexandra, Loft Fashion a další.