Kabrhel – Perab: Dámská vlajková loď TRAMONTANA, TWINLIFE pro muže

Společnost Kabrhel-Perab představuje letos v Brně pět dámských i pánských značek - TRAMONTANA, WEGA, HAJO SPORTSWEAR, CABANO a TWINLIFE. Vlajkovou lodí je opět TRAMONTANA, která vévodí jak stánku v pavilonu P, tak otevírá přehlídku STYL SHOW.

 

Společnost Kabrhel-Perab představuje letos v Brně pět dámských i pánských značek -  TRAMONTANA, WEGA, HAJO SPORTSWEAR, CABANO a TWINLIFE.  Vlajkovou lodí je opět TRAMONTANA, která vévodí jak stánku v pavilonu P, tak otevírá přehlídku STYL SHOW.


„Na přehlídkách je dobré to, že prodejci mají možnost vidět kolekce na modelkách a modelech a když se jim líbí, tak si k nám na stánek přijdou už pro konkrétní věci. Proto se přehlídek účastníme opakovaně,“ říká Jana Kabrhelová, spolumajitelka firmy Kabrhel-Perab. S TRAMONTANOU firma přišla na český trh před dvěma lety a od té doby si dobře vede. Tato holandská značka s rodištěm v Amsterodamu se zaměřuje na aktivní ženy od 29 do 49 let, které jsou neustále v pohybu, zvládají několik úkolů najednou a přitom se chtějí cítit žensky a pohodlně. TRAMONTANA nabízí čtyři kolekce do roka, které jsou dobře kombinovatelné. Už deset let cílí na ženy 40 plus také značka WEGA, která klade důraz na elegantní styl s nabídkou péřových bund i pravých kožešin.

Pro muže přivezla do Brna firma Kabrhel-Perab sportovní a ležérní kolekce TWINLIFE, které sází na pohodlí a styl. „Dovézt do Čech novou značku volnočasové pánské módy bylo rozhodnutí mého muže, který se dal do hledání a objevil TWINLIFE,“ říká Jana Kabrhelová. Zatím se tato značka na českém trhu zabydluje a postupně se dostává do povědomí veřejnosti. Kromě toho v Brně nechybí pánské bundy německé značky Cabano, které firma prodává už řadu let.

A jak se mění zákaznické chování podle Jany Kabrhelové? „Mám pocit, že se zákazníci už několik sezón vracejí ke kabátům a vůbec ke klasice. Tak jak všichni ustupovali od kostýmků, tak konkrétně TRAMONTANA vyvzorovala i pár klasických kostýmů a mají úspěch. Co se týče materiálů, například u kabátů se hodně vrací vlna. Takže v tom vidím změnu a uvidíme, jak budou reagovat koncoví zákazníci,“ říká zástupkyně firmy, která dodává zboží do 110 prodejen v Česku a zhruba 50 ti obchodů na Slovensku.