Klobouky a čepice Karpet ctí trendy

Společnost Karpet je jednou z těch českých firem, jejíž aktuální produkci velmi příznivě okomentovala specialistka na módní trendy, Holanďanka Ellen Haeser v rámci sobotní přednášky. „Snažili jsme se vybrat zajímavé modely včetně papírových či sisalových zdobnějších klobouků. Jsme rádi, že jsme zaujali, že se na přednášce objevilo několik našich fotek a že se naše zboží líbí. Proto to děláme, aby se líbilo zákazníkům,“ říká Monika Jeglová, vedoucí obchodu společnosti Karpet.

 

Společnost Karpet je jednou z těch českých firem, jejíž aktuální produkci velmi příznivě okomentovala specialistka na módní trendy, Holanďanka Ellen Haeser v rámci sobotní přednášky. „Snažili jsme se vybrat zajímavé modely včetně papírových či sisalových zdobnějších klobouků. Jsme rádi, že jsme zaujali, že se na přednášce objevilo několik našich fotek a že se naše zboží líbí. Proto to děláme, aby se líbilo zákazníkům,“ říká Monika Jeglová, vedoucí obchodu společnosti Karpet.


Česká firma, která se zabývá výrobou i prodejem klobouků a čepic od roku 1992, představuje na veletrhu STYL novou kolekci pro podzim/zimu  2016 – 2017.  Nechybí v ní například populární dámské barety ze stoprocentní vlny, vlněné toky, lisované klobouky z králičí plsti, pletené čepice nebo šité kloboučky, především jednobarevné nebo kombinované kšiltovky. „Snažíme se uspokojit každého. Někdo má rád jednodušší modely, jiný naopak dává přednost zdobnějším kouskům. Vždy záleží na typu zákazníka a z hlediska odběratelů i na tom, odkud jsou a co si myslí, že v jejich obchodech zaujme. V některých regionech jsou zákazníci konzervativnější a je těžké prodat něco výraznějšího,“ říká Monika Jeglová.

Přesto veletržní stánek dává tušit, že současné české ženy jsou mnohem odvážnější než dřív.  Projevuje se to jak při zdobení klobouků sponami, pásky z vlny, tylem, saténem, saténovými mašlemi, květy, korálky a dalšími prvky, tak v barevnosti. Současná kolekce je pestrá a zářivější, přestože černý klobouk stále zůstává základem nabídky. „Dříve se zákaznice nejvíc ptaly po šedé, černé nebo po vínové, ale dnes už spousta lidí sáhne třeba po růžové, tyrkysové nebo žluté,“ dodává Monika Jeglová s tím, že z nabídky Karpet si vyberou všechny generace.