LISCA – ženskost v čase.

Dnes už si život bez ní nedovedeme představit. A vybrat si nějakou může být velmi náročné – musí nám dokonale sedět, musí být zdobená krajkou nebo krystaly, musí mít správnou barvu, musí být neviditelná, a přesto svůdná, diskrétní, a přesto efektivní...

 

Dnes už si život bez ní nedovedeme představit. A vybrat si nějakou může být velmi náročné – musí nám dokonale sedět, musí být zdobená krajkou nebo krystaly, musí mít správnou barvu, musí být neviditelná, a přesto svůdná, diskrétní, a přesto efektivní... Podprsenky Lisca dokáží uspokojit veškeré vaše nároky. A všechno to začalo před 60 lety. Kdybychom všecho zboží, které společnost Lisca za svých 60 let existence vyrobila, omotali bychom Zemi kolem rovníku dokola hned dvakrát.

Dnes společnost Lisca nalezneme ve více než 30 zemích, se sídlem ve Slovinsku a s dceřinými společnostmi v několika dalších státech. Lisca má také silnou síť distributorů, kteří pomáhají značku Lisca i její filosofii prezentovat na různých trzích: spodní prádlo Lisca navrhujeme pro ženy, které ví, co od něj chtějí. Je pro ženy, které si chtějí nošení spodního prádla užívat a těšit tím sebe i ostatní.

Lisca je synonynem pro optimální design na tělo, kombinovaný s moderním ženským lookem, který může být pro jednu příležitost romantický a pro další hravý nebo dokonce odvážný a svůdný, ale vždy se spoustou šarmu a stylu. Uvědomujeme si, jak důležitá jsou prodejní místa – a proto naši snahu soustředíme do sítě s rozpoznatelnými prodejními místy, sestavenými podle přesných standardů merchandisingu. V některých zemích to znamená mít naše vlastní prodejní místa, v dalších brandujeme úseky s produkty Lisca ve specializovaných prodejnách. Je zásadní, aby prodejní místa byla pohodlná a přátelská k ženám, ale také aby prodejní personál skutečně rozuměl tomu, co prodává a komu to prodává – aby chápal ženské potřeby a věděl, jak je uspokojit. Je pro nás tedy klíčové spolupracovat s lidmi a sdílet znalosti o umění výroby spodního prádla, které společnost Lisca shromažďuje a učí se už dlouhých 60 let.

Nové technologie také přinášejí každý den něco nového. Proto i kolekce Lisca přinášejí každý rok něco navíc, něco jiného – samozřejmě s novými střihy a novými modely, ale také speciálními produkty, které zahrnují nové materiály nebo byly navrženy pomocí nových technologií. Takže kromě široké škály košíčů (od AA po G) značka Lisca navrhuje např. spodní kalhotky proti celulitidě nebo push-up kalhotky, kosmetické body B-Young nebo pooperační spodní prádlo Breast Help, různé možnosti funkce push up pro různé ženy, od push up funkce Light Gel lehké jako peříčko až po nejnovější bezkosticovou push up podprsenku No Wire. Společnost Lisca je stále hlavní značkou spodního prádla v regionu Jadranu, hraje však důležitou roli i v zemích mimo něj. Naše strategické trhy zahrnují i Itálii, Německo, Českou republiku, Nizozemí, Rusko a Turecko. Všechny tyto země mají svá specifika, podle nichž plánujeme různé aktivity.

Středobodem našich snah je samozřejmě zákazník – snažíme se oslovit ženy v jejich každodenním životě, chápat, že mají různé zájmy, životní styl, různé osobní milníky a že potřebují různé spodní prádlo pro různé příležitosti.

Naším cílem je stát se důležitým hráčem na našich strategických trzích. V blízké budoucnosti se budeme nadále soustředit na stejné trhy jako dnes, ale s asertivnějšími strategiemi a s více aktivitami, které se přímo týkají koncových zákaznic. Nové komunikační kanály nám umožňují jiné, přímější možnosti, které v budoucnu sehrají důležitou roli.

Společnost Lisca bude do kolekce přidávat nové produkty každou sezónu, podle módních trendů a ženských potřeb. Oddělení designu a vývoje má naplánovány nové projekty, bude testovat nové metody a nové technologie, abychom byli pomocí různých materiálů a stylů poskytnout našim zákazníkům ještě lepší produkty přímo na tělo.

Společnost Lisca Moda najdete na veletrhu STYL v pavilonu P, stánek číslo 036.