Na český trh míří kvalitní dětská obuv z Chorvatska

FRODDO je značkou celokožené dětské obuvi vycházkového typu ve velikostech od 18 až do 40. Kvalitu výrobků prověřila úspěšná certifikace značkou „Žirafa“ a kolekce pro příští podzim a zimu měla na stánku společnosti V+J OBUV velký úspěch.

 

FRODDO je značkou celokožené dětské obuvi vycházkového typu ve velikostech od 18 až do 40. Kvalitu výrobků prověřila úspěšná certifikace značkou „Žirafa“ a kolekce pro příští podzim a zimu měla na stánku společnosti V+J OBUV velký úspěch.


Chorvatská značka bude zajímavým obohacením nabídky českých obchodů jak z pohledu kvality a designu, tak velikostně, protože dívčí a chlapecká obuv ve velikostech nad 35 na trhu prakticky chybí. „S nabídkou značky FRODDO začínáme tento rok, nejprve jsme ji zakoupili pro naše dvě prodejny dětské obuvi, a protože se nám kolekce velmi líbila, dohodli jsme se s chorvatským výrobcem na širší spolupráci,“ vysvětlil Karel Jauker, jednatel společnosti V + J OBUV, která chorvatského výrobce zastupuje na českém a slovenském trhu. Jako první krok požádali o certifikaci značkou „Žirafa“, která prokazuje kvalitu a zdravotní nezávadnost dětské obuvi, a hodnocení vzorů z nové kolekce bylo úspěšné. „Myslím si, že tato kolekce bude mít úspěch a obohatí český trh o kvalitní dětskou obuv, s propracovanými detaily, vyjímatelnou stélkou a v pestré barevné škále. I ortopedovi, který kolekci hodnotil, se velice líbila, je zde například značeno sluníčkem, kdy už je bota malá,“ říká tajemnice České obuvnické a kožedělné asociace Vlasta Mayerová.

Z atraktivních modelů kolekce FRODDO si vyberou i teenageři, kteří mají ve velikostech 36 až 40 problém s obutím kvalitní celokoženou botou. Pro dívčí nohu jsou například dámské kozačky příliš široké a ještě složitější to s výběrem mají chlapci. Součástí nabídky jsou rovněž botičky určené pro první krůčky. „Je to obdoba capáčků v novém provedení, což na trhu zřejmě chybí, protože je o ně opravdu velký zájem. Tato nejmenší obuv se vyrábí jako celoroční v provedeních bez zateplení nebo se zateplením a ve třech základních vzorech, dvou na suchý zip a třetím zavazovacím,“ popisuje Karel Jauker a dodává: „Kolekce FRODDO je uzavřením naší nabídky, protože jsme se doposud zaměřovali na obuv syntetickou nebo kombinovanou s kůží či koženou stélkou. Tato obuv vyšší kategorie oslovující náročné zákazníky nám v nabídce zatím chyběla.“

Společnost V+J OBUV byla založena v roce 1993, věnuje se velkoobchodu s obuví a provozuje sítě maloobchodních prodejen QUICK SHOES a Dětská obuv. Na veletrhu KABO vystavuje pravidelně dvakrát ročně a také letos byla s prezentací spokojena. „Po špatné zimě jsem měl obavy, jak veletrh KABO dopadne, ale musím říci, že průběh byl zcela standardní a jsme s ním spokojeni,“ zhodnotil účast jednatel společnosti V+J OBUV Václav Vaněk.