PLEAS: návrat ke spodničkám, modulární stánek pro prodejce

Akciová společnost PLEAS je stálicí mezi výrobci denního a nočního prádla. Pro českého zákazníka každoročně připravuje dvě nové kolekce. Aktuálně ve svých provozech vyrábí modely pro jaro-léto 2017, kterým vévodí námořnický styl, a do výroby se vrací také spodničky pod šaty, které v posledních letech zmizely z dámského šatníku. „Je po nich opět poptávka a doufáme, že se budou prodávat velice dobře,“ říká vedoucí odboru prodeje Bohumil Řihák.

 

Akciová společnost PLEAS je stálicí mezi výrobci denního a nočního prádla. Pro českého zákazníka každoročně připravuje dvě nové kolekce. Aktuálně ve svých provozech vyrábí modely pro jaro-léto 2017, kterým vévodí námořnický styl, a do výroby se vrací také spodničky pod šaty, které v posledních letech zmizely z dámského šatníku. „Je po nich opět poptávka a doufáme, že se budou prodávat velice dobře,“ říká vedoucí odboru prodeje Bohumil Řihák.


Akciová společnost PLEAS patří na veletrzích módy k dlouholetým vystavovatelům. Na letošním stánku jsou k vidění jak výrobky pod tradiční českou značkou PLEAS, tak široká produkce značky Schiesser (v roce 1994 byla založena společnost PLEAS a.s., kterou o rok později převzala firma Schiesser Holding se sídlem ve Švýcarsku). Kolekce Schiesser je v Brně prezentována v celkovém rozsahu poprvé, takže obchodníci mají ideální možnost vybrat si a vyzkoušet, jakými výrobky nejvíc zaujmou koncové zákazníky. „Schiesser je v Evropě velice známá značka. Jeho kolekce je opravdu široká a firma každé pololetí přichází zhruba s tisícovkou nových modelů,“ upřesňuje Petr Nobst, finanční ředitel a člen představenstva akciové společnosti PLEAS.

Změn letos doznala i veletržní prezentace v pavilonu P, kdy firma přišla s novou koncepcí modulárního stánku. „Když se podíváte detailně, zjistíte, že se jedná o jednotlivé mobilní bloky. Naši zákazníci si je mohou po vzájemné dohodě odvézt na prodejnu a využít pro prezentaci naší značky PLEAS nebo značky Schiesser. My jim poskytneme stojany s příslušným vybavením,“ představuje Petr Nobst novinku, která jde ruku v ruce s nejbližšími obchodními plány. PLEAS se zaměřuje na zvýšení prodeje základního prádla včetně již zmíněných spodniček a také chce rozšiřovat kolekci značky Schiesser. „Snažíme se propagovat obě značky. Český zákazník je specifický, ale čím dál víc platí, že lidé chtějí nosit dobré a kvalitní prádlo. A to my jsme,“ říká Bohumil Řihák.