Rodiče při výběru dětské obuvi berou v potaz zdravotní hledisko

Společnost Natur komfort se zabývá výrobou pracovní a domácí obuvi, převážně pantoflí a sandálů, certifikovaných jako lehká zdravotní obuv. V letošním roce přišla společnost s několika novinkami, například s rozšířeným sortimentem obuvi, s širší barevnou škálou, s novou antibakteriální úpravou SANITIZED či s dětskou kolekcí bačkorek s motivy známé pohádkové postavičky Krtečka.

 

Společnost Natur komfort se zabývá výrobou pracovní a domácí obuvi, převážně pantoflí a sandálů, certifikovaných jako lehká zdravotní obuv. V letošním roce přišla společnost s několika novinkami, například s rozšířeným sortimentem obuvi, s širší barevnou škálou, s novou antibakteriální úpravou SANITIZED či s dětskou kolekcí bačkorek s motivy známé pohádkové postavičky Krtečka.

„K užívání tohoto vzoru jsme  získali licenci. Jedná se o obuv certifikovanou Žirafou, tak jak dnešní trh v této věkové kategorii požaduje,“ říká Lukáš Vokoun, člen představenstva Natur komfort, a dodává, že novinka se na veletrhu KABO líbí. Podle jeho slov zdravotní hledisko musí jít ruku v ruce s designem a nalákat děti znamená nabídnout jim něco, co znají nejen z televize, ale co budou rádi také nosit. Podle Lukáše Vokouna není při nákupu dětské obuvi rozhodující jen cena. „Z našich zkušeností víme, že rodiče se často orientují na zdravotní hledisko. Proto stále můžeme vyrábět a prodávat,“ dodává.

Co se týče situace na trhu se zdravotní obuví obecně, vidí Lukáš Vokoun mírné zlepšení. „Zatím si můžeme dovolit držet cenovou hladinu odpovídající kvalitě výrobku. Myslím, že kvalita je jediná zbraň, se kterou se dá bojovat s levnými dovozy, tzn.dbát na zdraví a správné zpracování výrobku. V tom je jeho přidaná hodnota,“ dodává.

Účast na veletrhu KABO hodnotí Lukáš Vokoun pozitivně. „Veletrh standardně naplňuje naše očekávání a pomáhá nám s uvedením nového zboží na trh. Za ta léta, co sem jezdíme, jsme zaznamenali rozdíl v tom, že děláme více drobných obchodů. Přínos z hlediska objednávek a obratu bude asi srovnatelný s minulými ročníky,“ říká člen představenstva firmy, která se nedávno stala akciovou společností a která vyrábí a dodává více jak 80 tisíc párů obuvi ročně.