SHREDDIES představuje prádlo, které pochycuje pachy

Jednou z novinek, která je k vidění na letošních veletrzích módy v Brně, je deodorační spodní prádlo britské firmy Shreddies. Ta jej vyrábí od roku 2008, na český trh vstoupila teprve na začátku letošního roku. Spodní prádlo je zajímavé tím, že v sobě skrývá filtrační systém s krystaly aktivního uhlí, které vzhledem ke své vysoké poróznosti absorbuje nepříjemné pachy.

 

Jednou z novinek, která je k vidění na letošních veletrzích módy v Brně, je deodorační spodní prádlo britské firmy Shreddies. Ta jej vyrábí od roku 2008, na český trh vstoupila teprve na začátku letošního roku. Spodní prádlo je zajímavé tím, že v sobě skrývá filtrační systém s krystaly aktivního uhlí, které vzhledem ke své vysoké poróznosti absorbuje nepříjemné pachy. 

„Prádlo máme ve čtyřech velikostech S až XL v dámském i pánském provedení, dva typy pánských boxerek a dva typy dámských kalhotek,“ říká Adam Gálik, jednatel společnosti. Prádlo působí běžným vzhledem a je naprosto diskrétní. „Lidé bojovali s pachy již v dávné historii. Od starověku vyráběli parfémy, později antirespiranty, v roce 1912 se ve Spojených státech objevily žvýkačky, na konci devadesátých let pak ponožky s nanostříbrem, které pohlcují pachy ze zpocených nohou. To poslední, co chybělo, bylo spodní prádlo. Proto si slibujeme, že deodorační prádlo způsobí určitou společenskou revoluci,“ dodává Adam Gálik.

Zájem o výrobek na českém trhu roste s tím, jak se rozšiřuje povědomí zákazníků o jeho existenci. „Když jsme začínali, ještě jsme neměli zcela funkční eshop a už jsme dostali první objednávku,“ vzpomíná jednatel firmy s tím, že lidé si mohou zakoupit výrobek nejen po internetu, ale i v kamenných obchodech, zatím v pěti městech republiky a především v lékárnách či prodejnách se zdravotnickými potřebami. „Stojí před námi velký úkol, a to je naučit zákazníky ptát se po deodoračním prádle. Zatím chybí přirozená poptávka, lidé ani neví, že by něco takového mohli chtít, protože dosud měli možnost zakoupit podobný výrobek pouze v zahraničí. S tím, jak děláme osvětu, se lidé více o deodorační prádlo zajímají. Platí to i o návštěvních veletrhu. Vidí novinku, a tak se ptají,“ říká Adam Gálik.