SIMMY: deštníky, které při dešti mění barvy

Na první pohled je to jednobarevný deštník s motivem bílých motýlů. Při dešti se však dějí divy: křídla motýlů ožívají barvami. A když uschnou, jsou opět bílá. Tak se dá stručně popsat novinka, kterou na veletrhu STYL zaujala firma Simmy, specializující se na prodej deštníků, pláštěnek a dalších módních doplňků.

 

Na první pohled je to jednobarevný deštník s motivem bílých motýlů. Při dešti se však dějí divy: křídla motýlů ožívají barvami. A když uschnou, jsou opět bílá. Tak se dá stručně popsat novinka, kterou na veletrhu STYL zaujala firma Simmy, specializující se na prodej deštníků, pláštěnek a dalších módních doplňků.


„Je to novinka, kterou jsme dovezli do Česka před Vánocemi. Zatím nabízíme deštníky s motivem motýlů, ale uvažujeme o dalších. Aktuálně si děláme průzkum trhu, co by se zákazníkům líbilo,“ říká Simona Spoustová, majitelka firmy Simmy.

Na stánku v pavilonu P je vidět, že móda se vrací i v jejím segmentu. Opět se totiž dobře prodávají průhledné deštníky, které byly velmi populární před více než třiceti lety. Ty současné mají samozřejmě „moderní kabát“ a výběr pro dospělé i děti je mnohem širší než v dřívějších dobách. „Oblíbenost motivů u dětí vždycky záleží na pohádkách, které znají z televize, takže teď je to u holčiček například Máša a medvěd nebo Ledové království, u kluků Spider-Man a tradičně se líbí auta,“ dodává Simona Spoustová.

U českých zákaznic hraje velkou roli praktičnost, proto se stále těší oblibě i skládací deštníky. „Teenageři hodně slyší na potisky s makronkami či americkými koblížky Donuts, už několik let jsou stálicemi deštníky s potiskem různých velkoměst, jako je Londýn nebo Paříž,“ dodává majitelka firmy, která na veletrzích módy vystavuje pravidelně už dvacet let.