SPOT MODA představuje v Brně značky ESPINENTI, LUIZZA a LADY ELITE

„Sledujeme, jak se vyvíjí světová móda, často obnovujeme modely a každé dva týdny máme nějaké novinky. Ty se snažíme prezentovat i tady na STYLu,“ říká Rafet Haydaroğlu, majitel společnosti Denimland na stánku SPOT MODA v pavilonu P. Přestože v Česku tráví více času než doma v Turecku, na tamní módu nedá dopustit a do Brna přiváží úspěšné turecké značky.

 

„Sledujeme, jak se vyvíjí světová móda, často obnovujeme modely a každé dva týdny máme nějaké novinky. Ty se snažíme prezentovat i tady na STYLu,“ říká Rafet Haydaroğlu, majitel společnosti Denimland na stánku SPOT MODA v pavilonu P. Přestože v Česku tráví více času než doma v Turecku, na tamní módu nedá dopustit a do Brna přiváží úspěšné turecké značky.

„Turecko je, podobně jako Francie nebo Itálie, důležitou módní zemí. Jde rychle dopředu a také kvalita tureckého zboží se výrazně zlepšila. Přesvědčili jsme se o tom i letos, kdy jsme přivezli do Brna několik značek, o které byl velký zájem. Naši partneři byli rádi, že tu takové zboží z Turecka je,“ říká Rafet Haydaroğlu a na stánku upozorňuje zejména na elegantní dámskou módu, skrývající se pod názvy ESPINENTI, LUIZZA a LADY ELITE.

Rafet Haydaroğlu není na brněnském veletrhu žádným nováčkem. Poprvé zde vystavoval v roce 1994. „Mnoho let jsme zde představovali hlavně džíny Stress Jeans a poté značku Strom Jeans. Máme v Brně centrálu i své stálé zákazníky, ale snažím se na veletrh přivádět i nové značky a vystavovatele z Turecka,“ říká majitel společnosti, který si první dva dny veletrhu pochvaluje. „Hlavně první den k nám přišlo hodně lidí, vidím, že poptávka po našem zboží je a celkově se mi zdá, že přišlo na veletrhu i více návštěvníků než v minulosti,“ říká Rafet Haydaroğlu.

Sám považuje Brno za místo v srdci Evropy, které má pro obchodování ve středoevropském prostoru ideální polohu. „Brněnský veletrh se zatím drží a myslím, že může být i v budoucnu zajímavý zejména pro firmy z okolních a blízkých zemí, jako je Slovensko, Maďarsko, Rakousko či Slovinsko. Hodně záleží na šikovnosti obchodních zástupců, nakolik dokáží zahraniční vystavovatele oslovit a přivést do Brna. Věřím, že i Turecko má v tomto směru  velký potenciál a celá řada tureckých firem má co nabídnout.“