STYL SHOW s dotekem Asie, českou tradicí i francouzskou elegancí

K veletrhu STYL neodmyslitelně patří i STYL SHOW - přehlídky kolekcí dámské a pánské módy. K vidění byly i dnes v 11 a 15 hodin. Návštěvníkům nabídly vycházkovou dámskou i pánskou módu, jeanovou kolekci, oblečení pro volný čas, elegantní šaty, zimní kabáty i pokrývky hlavy včetně extravagantních klobouků pro velké společenské události. Na přehlídce se prezentovaly značky E-MOI, E-BOUND, DROMEDAR, SANU BABU, PAUSE CAFÉ, DDP, MODĚVA, TONAK a GEISHA.

 

K veletrhu STYL neodmyslitelně patří i  STYL SHOW - přehlídky kolekcí dámské a pánské módy.  K vidění byly i dnes v 11 a 15 hodin. Návštěvníkům nabídly vycházkovou dámskou i pánskou módu, jeanovou kolekci, oblečení pro volný čas, elegantní šaty, zimní kabáty i pokrývky hlavy včetně extravagantních klobouků pro velké společenské události. Na přehlídce se prezentovaly značky E-MOI, E-BOUND, DROMEDAR, SANU BABU, PAUSE CAFÉ, DDP, MODĚVA, TONAK a GEISHA.

Na mladé moderní ženy i muže, kteří chtějí “být in“ a cítit se kdekoliv dobře - ve škole, v práci či na schůzce, se zaměřily kolekce, rámující přehlídku na jejím začátku i konci. Úvodní prezentace dámského vycházkového oblečení E-MOI původem z Belgie potvrdila, proč je tato značka známá svou ženskostí, kombinacemi originálních kousků i trendy městského stylu.  Značka E-BOUND podobně splňuje roli casual oblečení pro muže, ve kterém se cítí dobře a pohodlně v jakékoli situaci. Na brněnském veletržním mole se objevily barevné letní kolekce obou značek, v nichž nechyběly kalhoty, sukně, košile, trička, topy, sáčka i mikiny. Podobnou cílovou skupinu oslovila i značka GEISHA, která zaujala působivými barevnými kombinacemi kalhot, halenek, triček i sáček se zejména abstraktními či geometrickými vzory a potisky.  

Značka DROMEDAR předvedla své jednoznačné motto: „Jeans for you“. Nová dámská kolekce z Maďarska pro jaro – léto 2014 nabídla v Brně nejen džíny s hravými i blyštivými aplikacemi a zajímavými doplňky, jako byly například kšandy, ale i džínové vestičky či košile, halenky, topy a sáčka, určené především pro mladé ženy a dívky.

Další z prezentujících se na molu, firma SANU BABU, zůstala věrná své tradici a přivezla do Brna kousek atmosféry z nepálských hor. V nové kolekci na jaro a léto, tak typické svou barevností i kombinací etno vzorů,  nechyběly například pohodlné turecké kalhoty či letní šaty, ale také doplňky, jako byly pestrobarevné deštníky či látkové tašky.

Francouzskou eleganci reprezentovaly značky PAUSE CAFÉ a DDP Paris. Tyto značky si v Brně v posledních dvou sezónách získaly stálé příznivce, a to především díky ženskosti a zajímavé kombinaci používaných dezénů a barev, zejména květinových vzorů s černou a bílou. Na molo vstoupily decentně s černobílými variacemi, aby postupně barvami i pestrými vzory rozsvítily dámské modely i obličeje v publiku.

Závěr přehlídky patřil dvěma tradičním českým výrobcům, kteří sázejí na klasiku i kvalitu a dokáží držet krok s požadavky současného trhu. MODĚVA, oděvní družstvo Konice, představila novou zimní kolekci plášťů, palet a pelerín ve dvou odlišných barevnostech. V první části vsadili návrháři na bílou, smetanou a světle béžovou s černými kontrasty, v druhé pak na hnědé odstíny. Představili kabáty různé délky, zdobené pásky, fazónovými límci, kapucemi a přírodní kožešinou. Pánové si mohli vybrat některý ze zimních modelů, například k obleku vhodný elegantní vlněný plášť s délkou nad kolena s vyštíhlenou siluetou nebo vlněnou bundu ve zkrácené délce v casual stylu. 

Druhou tradiční českou firmou, která se představila na přehlídce, byl TONAK, známý výrobce klobouků a pokrývek hlavy. Na přehlídce zaujal stylovými a módními barety a kloboučky s originálním zdobením a také modely do společnosti včetně extravagantních, bohatě zdobených sisálových klobouků.