Tamaris: nová veletržní kolekce a 3D boty v mobilu

Ani letos nechyběla značka Tamaris mezi vystavovateli veletrhu KABO. Prodejcům nabídla barevně střídmější kolekci, bohatší o čtyři desítky modelů a rozšířený sortiment kozaček. Konečné spotřebitele pak překvapila žhavou zákaznickou novinkou, a to aplikací ke stažení do iPadů, iPhonů a chytrých telefonů, která umožňuje prohlížení obuvi ve 3D přímo z pohodlí domova.

 

Ani letos nechyběla značka Tamaris mezi vystavovateli veletrhu KABO. Prodejcům nabídla barevně střídmější kolekci, bohatší o čtyři desítky modelů a rozšířený sortiment kozaček. Konečné spotřebitele pak překvapila žhavou zákaznickou novinkou, a to aplikací ke stažení do iPadů, iPhonů a chytrých telefonů, která umožňuje prohlížení obuvi ve 3D přímo z pohodlí domova.

„Je to naše velká novinka, která souvisí s tím, jak se díky moderním technologiím mění chování našich zákaznic. Konečné spotřebitelky nyní mají možnost důkladně a v klidu si prohlédnout naše modely, a to tak, že například v časopisech najdou odkaz na aplikaci, kterou si mohou stáhnout do svých iPadů, iPhonů a chytrých telefonů. Když pak namíří svým telefonem na obrázek, tak se jim příslušná bota zobrazí a mohou si ji prohlížet – přibližovat, oddalovat, podívat se na strukturu podšívky či na podpatek, jako by bota v reálu stála na stole před nimi. Tak si mohou zobrazit nejen botu, která je na obrázku, ale i další modely z kolekce. Takže mohou listovat časopisem, dát si kávu a prohlížet si novou kolekci Tamaris ve 3D,“ říká s nadšením Iva Macháčková, jednatelka společnosti Afeli, která již řadu let buduje značku Tamaris v České republice.

A nejde jen o zavádění technologických novinek. Firma má před sebou další rušný rok, který souvisí s plánovaným rozšířením značky v České republice. „Brzy budeme otvírat prodejnu v Olomouci, ve Znojmě, v Jičíně a vypadá to, že i v Havlíčkově Brodě,“ nastiňuje nejbližší budoucnost jednatelka společnosti. Sama přiznává, že díky své práci více cestuje. „Prodávat myšlenku a celý koncept prodeje je jiné, než prodávat boty a trávit čas na vzorkovně. Jde o to naučit naše partnery celému systému prodeje, jak by se to mělo dělat do detailu. Například plánování slev, odprodejů či nákupů je často slabinou našich maloobchodníků,“ říká Iva Macháčková.

Na veletržním stánku Tamaris v pavilonu P je k vidění aktuální kolekce, oproti loňskému roku bohatší o 40 modelů. „Nabízíme více vysokých kozaček, které jsou dnes brány i jako módní doplněk, takže se dobře prodávají, přestože je slabá zima. V barevnosti se v kolekci objevují spíše tmavší tóny – černá, různé odstíny šedé, grafitová či bordó. V provedení sázíme na moderní technologie Anti-Shock a Touch-it, které při chůzi tlumí nárazy na páteř a způsobují měkký, pohodlný došlap. Naše modely jsme tradičně poskytli i na módní přehlídky,“ říká Iva Macháčková během rušného dne na veletrhu KABO.