URBAN GROUP v Brně se zástupci španělských značek VAN-DOS a LOLITAS&L

URBAN GROUP představuje vždy v létě v Brně aktuální kolekce renomovaných zahraničních značek. Vlajkovou lodí je německá Rich & Royal, jejíž elegantní i sportovní řady patří k zákaznicky nejpopulárnějším. Svěží vítr letos zavál i z jihu Evropy. „Na STYL nás přijeli podpořit majitelé a zástupci španělských značek VAN-DOS a LOLITAS&L, kteří nám pomáhají prezentovat značky novým klientům a podporují náš marketing,“ říká Peter Urban, jednatel společnosti URBAN GROUP.

 

URBAN GROUP představuje vždy v létě v Brně aktuální kolekce renomovaných zahraničních značek. Vlajkovou lodí je německá Rich & Royal, jejíž elegantní i sportovní řady patří k zákaznicky nejpopulárnějším. Svěží vítr letos zavál i z jihu Evropy. „Na STYL nás přijeli podpořit majitelé a zástupci španělských značek VAN-DOS a LOLITAS&L, kteří nám pomáhají prezentovat značky novým klientům a podporují náš marketing,“ říká Peter Urban, jednatel společnosti URBAN GROUP.


„Oblečení se objednává lépe než spodní prádlo, proto stále naši nabídku rozšiřujeme. Máme tu nové španělské značky. LOLITAS&L byla na našem stánku extrémně úspěšná už minulý rok a nyní jsme přidali ještě další španělskou značku VAN-DOS,“ upřesňuje Peter Urban a předává slovo manažerce pro export, která španělskou barevnou značku s dvacetiletou tradicí výroby charakterizuje. „VAN-DOS má tým vlastních návrhářů, kteří přicházejí s originálními dezény a jsou neustále krok dopředu, co se týče originality potisků i střihů. Důkladně i v barvách následujeme módní trendy, abychom uspokojili klientelu, která se nejčastěji pohybuje ve věku od 25 do 50 let. Naše značka je hodně silná ve Španělsku, ale také ve Francii, Německu a v dalších evropských zemích, v Mexiku, Saúdské Arábii, Japonsku. Velká očekávání, vzhledem k výsledkům prvních objednávkových sezón, máme v i Česku. Myslím, že značka byla přijata českými i slovenskými klienty dobře,“ říká manažerka Nadia Malale.

Se záměrem oslovovat drobné butiky v Česku a na Slovensku přijel také Ignacio Higueras. „Děláme módu pro veselé lidi,“ říká majitel firmy z Madridu s tím, že značka LOLITAS&L je založená na originálních střizích, barvách a kvalitních přírodních materiálech, jako je bavlna a polyamid. „Jsme malá firma, která, jak už název napovídá, přichází s mladistvými nápady. Koncová klientela, která se se značkou identifikuje, je v rozmezí 30 až 70 let. Stručně řečeno, naše modely jsou určeny pro všechny lidi s veselou myslí, kteří mají rádi módu a rádi se oblékají,“ říká Ignacio Higueras.

Španělský temperament se neztrácí ani v oblasti spodního oblečení, plavek a nočního oblečení, kterému se URBAN GROUP dlouhodobě věnuje. „Například španělská značka Gisela má velmi dobrý nárůst, protože neustále rozšiřuje základní kolekce inovativními nápady či sportovními řadami,“ pochvaluje si spolupráci Peter Urban.

K zahraničním značkám, které URBAN GROUP zastupuje a které nemohly v Brně chybět na stánku či na veletržním přehlídkovém mole, patří také ESPRIT, JOCKEY nebo nově BUGATTI. „Nabízíme ponožky a plavky BUGATTI, vedle ostatních značek plavek, které tu máme,“ dodává jednatel společnosti. „Veletrh je pro nás zajímavý z toho důvodu, že sem chodí lidé z Čech i ze Slovenska. Některé značky, které tu máme, mají větší odbyt právě na Slovensku, už proto, že slovenská móda je víc francouzská a česká je víc německá. Takže některé španělské, ale i barevnější německé kolekce cílí právě na tuto „barevnější“ klientelu. Letošní rok nebyl z hlediska objednávek tak silný jako minulý, ale veletrh je pro nás stále místem, kde chceme získávat nové klienty, proto přijedeme i příští rok,“ říká Miroslav Urban, finanční ředitel společnosti URBAN GROUP.