zavřít
Současně se koná

Současně se koná

Slevomat.cz se vám postará o zážitky i kvalitu služeb

3. listopadu 2023  /  10:55

Vytočte si slevu na veletržním kole štěstí, vyměňte své zaměstnanecké benefity za parádní pobyt, nebo se stavte pro informace tváří v tvář.

Slevomat.cz se z původního slevového serveru posunul směrem k zážitkovému a k nabídce komplexních cestovatelských služeb. „Už to není primárně o slevách, ale snažíme se, aby klient, který se s námi ubytuje třeba v Krkonoších, měl k dispozici i další lokální služby – třeba restaurace, průvodce, různé zážitky včetně adrenalinových. Zkrátka aby lidé měli v daném regionu co největší vyžití,“ popisuje tuto proměnu Tomáš Háva, B2B marketing manager společnosti Slevomat.cz.

Zároveň se podle něj v poslední době rozšířila nabídka zájezdů do ciziny, a to nejen do Evropy, ale i třeba na Maledivy nebo Zanzibar. Je to v souladu se změnami preferencí zákazníků, kteří se častěji nebojí utratit větší částku a zároveň jsou náročnější. „I rodiny s dětmi si u nás místo víkendových častěji kupují týdenní pobyty, nebo minimálně 3 až 4 noci. Když už někam jedou, chtějí mít adekvátní služby. A pokud něco není podle jejich představ, zákazníci na to reagují,“ potvrzuje Tomáš Háva a dodává: „V případě problémů se vždy stačí obrátit na naše zákaznické centrum. My všechno vyřešíme jak s partnerem, tak se zákazníkem, aby byl s naší službou spokojen a neodradilo ho to do budoucna.

Pestrá je i nabídka na stánku Slevomat.cz v pavilonu G2.

Návštěvníci si na našem kole štěstí mohou vytočit slevu v hodnotě 100, 200 nebo 500 kreditů, přičemž co jeden kredit, to jedna koruna slevy na nákup na Slevomat.cz. Mohou si u nás také vyměnit své zaměstnanecké benefity typu Sodexo a podobně. Dokonce pokud jim končí platnost bodů, můžeme jim je prodloužit ještě o půl roku. Zájemci si u nás rovnou můžou koupit voucher na dovolenou, nebo vytisknout ten, co už mají koupený,“ vypočítává Tomáš Háva.

Samozřejmostí je na stánku také poradenství. „Naše nabídka je široká, a pokud zákazníci přesně nevědí, co si vybrat, rádi jim poradíme,“ doplňuje. Právě možnost osobního kontaktu je podle Tomáš Hávy to, co lidé na veletrhu nejvíce oceňují: „Někdy mají bariéru a nechtějí volat na zákaznickou linku ani psát. Tady jsou rádi, že nás vidí na živo a nejsme jen ti anonymní někde za obrazovkami.