Honda posiluje ve střední třídě s modely CB650R a CBR650R

Po představení trojice nahých modelů CB1000R, CB300R a CB125R v roce 2018 Honda nyní přináší svůj unikátní styl „Neo Sports Café“ také do střední motocyklové kategorie.

 

Po představení trojice nahých modelů CB1000R, CB300R a CB125R v roce 2018 Honda nyní přináší svůj unikátní styl „Neo Sports Café“ také do střední motocyklové kategorie. Řadový čtyřválcový motor je zcela vystaven na odiv a charakteristický kruhový světlomet s tvarovanou nádrží jsou dalším důkazem příslušnosti CB650R do rodiny sportovních naháčů. S prémiovým vzhledem přichází i prémiová výbava v podobě inverzní vidlice Showa s rozdílnými tlumiči (Separate Function Forks) o průměru 41 mm, radiálně upevněnými čtyřpístovými brzdovými třmeny vpředu, systém nastavitelné kontroly trakce, pomocnou kluznou spojkou, či ultramoderním přístrojovým panelem.

Dalším novým jménem ve střední objemové třídě je sportovní model CBR650R. Vzhled novinky zřetelně odkazuje na CBR1000RR Fireblade, a to zejména svými ostrými a agresivními liniemi s rozšířenou boční kapotáží, neobvykle krátkou zádí či dvěma úzkými světlomety s LED diodami. CBR650R je o 6 kg lehčí než model CBR650F, který nahrazuje, a díky řídítkům posunutým o 30 mm vpřed a dozadu a vzhůru posunutým stupačkám nabízí sportovnější jízdní pozici. Klasický řadový čtyřválec Honda má hodnotu maximálních otáček o 1000 ot./min. výše a disponuje o výkonem zvýšeným o pět procent na 70 kW při 12 000 ot./min.

Pro oba modely (CB650R a CBR650R) bude k dispozici škrcená konverze na 35 kW.