Mr. Gain expanduje do zahraničí, ale domácí trh je pro ně nejdůležitější

9. března 2024  /  17:47

Česká firma s českým zázemím a českým majitelem, to je Mr. Gain. Vznikli před třiceti lety, a i když za posledních deset let expandují na zahraniční trhy, je pro ně domácí scéna ta nejdůležitější. Ani na veletrhu OPTA jej nepřehlédnete, stánek v tradiční výrazné fialové barvě je neustále v obležení zákazníků.

„Máme za sebou příjemně náročné období plné veletrhů. Veletržní sezóna se opět nastartovala a jsem za to rád, protože osobní kontakt se zákazníky je pro nás maximálně důležitý. Tím, že fungujeme často na bázi online, jako rychloobrátkový dodavatel, tak je potřeba se zastavit, sednout si s klientem, probrat vše v neformálním prostředí a udělat si ten společný čas hezký. Pro nás je důležité podpořit obor privátních očních optik, a to se děje právě na této platformě,“ říká obchodní ředitel Pavel Halabica.

Mr. Gain pokrývá hlavně ekonomický segment obrub, v tom jsou jedni z předních dodavatelů v České republice. Kladou také velký důraz na e-shop, byli jedni z prvních, kteří se online prodeji začali věnovat a pro jejich rychloobrátkové zboží je to ideální prostor, jsou flexibilní. „Důležitý je i servis, ten je v této branži alfou a omegou. A i když se pohybujeme v tom levnějším segmentu, tak servis je prioritou,“ dodává Pavel Halabica.

Zaměřují se spíše na brýle pro dospělé, mají výběr z více než 1500 obrub, šíře je opravdu veliká. V nabídce najdete také dětské obroučky, nebo speciální brýle v kolekci Clip-on, kdy je na klasické dioptrické obrubě umístěn sluneční klip.