Maďarská zdravotní obuv na veletrhu KABO dobývá český trh

 

Značka Batz s dvacetiletou historií nabízí komfortní domácí a vycházkovou obuv vhodnou i pro cukrovkáře. V Maďarsku ručně šitá kožená obuv si rychle získala příznivce i v Česku, kde za poslední rok Batz vybudoval síť 45 obchodních partnerů.

“Naše dámská i pánská obuv je celokožená, všechny modely jsou anatomicky tvarované a pomáhají řešit různé zdravotní problémy,” popisuje obchodní zástupkyně firmy Batz Hungary pro český a slovenský trh Judita Laszabová. V nabídce je například obuv pro nemocné s diabetem, modely s pružnou úpravou svršku na haluxy nebo obuv s gelovou vložkou, která odlehčí patu. I zákazník bez zdravotních problémů ocení ultralehkou a ultrapružnou vycházkovou obuv a na celodenní nošení třeba nazouváky s paměťovou pěnou, která se dokonale přizpůsobí noze. Batz vyrábí také vložky do obuvi, a to jak sériové, tak individuální na základě diagnostiky nohou na měřicích přístrojích. “Přístroje jsou v některých partnerských prodejnách, zákazníkovi zde oskenují chodidla a my mu s naší originální technologií vyrobíme individuální vložku na míru. Ta přesně pasuje do naší obuvi s vyměnitelnou vložkou, ale zákazník si ji může nechat vyrobit i do vlastní obuvi,” popisuje Judita Laszabová. Nabídka značky Batz podle ní oslovuje i mladší generaci, které se líbí hlavně módní ultralehké a ultrapružné vycházkové vzory. „Ale našimi zákazníky jsou především lidé střední generace, kteří ocení zdravou a pohodlnou obuv,” dodává.

V Maďarsku má Batz přes 400 obchodních partnerů a před dvěma lety se rozhodl podobně intenzivně vstoupit na slovenský a posléze i český trh. “Na Slovensku dnes máme již více než stovku partnerů a v Česku jsme za poslední rok vybudovali síť přibližně 45 obchodních partnerů. Velmi nám v tom pomáhá účast na veletrhu KABO, kde jsme teď potřetí. Přímo tady na stánku jsme získali opravdu hodně partnerů, proto se stále vracíme. Navíc jsme velmi spokojení i co se týče organizace veletrhu,” říká Judita Laszabová.

Batz dodává své výrobky také do dalších zemí Evropy i světa, ale pouze v Maďarsku, na Slovensku a v Česku nabízí obchodníkům spolupráci formou komisního prodeje. Pro obchod to znamená nulovou investici a nulové riziko, protože zaplatí jen za zboží, které prodá zákazníkům. Podmínkou je prezentace obuvi Batz na speciálním stojanu s nabídkou 34 modelů, které se nepřetržitě doplňují a dvakrát do roka obměňují. “Takto dodáváme do lékáren, prodejen zdravotnických potřeb i obchodů s obuví. Obchodníci na spolupráci oceňují absenci finančního rizika a také plynulost a spolehlivost dodávek. Vycházíme jim maximálně vstříc a v případě reklamace zboží automaticky vyměňujeme, protože si chceme si získat důvěru jak partnerů, tak spotřebitelů. Ale partnerská smlouva není podmínkou, do obchodů dodáváme i běžným způsobem třeba jen několik vzorů,” upřesňuje zástupkyně značky. Celkem Batz vyrábí kolem dvou set modelů a nabídku průběžně obměňuje, ale na český a slovenský trh zatím z důvodu plynulého zásobování dodává jen část sortimentu. Pro obchodníky to má výhodu, že veškeré zboží je na skladě a do prodejny může být doplněno do tří dnů.

Datum: 20.8.2018 9:06:00