V Pchjongčchangu se předávají tygři, v Brně žirafy

 

Zatímco olympijští medailisté v Jižní Koreji dostávají za vrcholné sportovní výkony i hračku - maskota v podobě bílého tygra Suhoranga z korejské lidové pohádky, na brněnském výstavišti dnes byly předány žirafy, které jsou synonymem pro zdravotně nezávadnou dětskou obuv. Zástupci čtyř oceněných firem dnes převzali plyšová zvířátka a především certifikáty na slavnostním ceremoniálu, moderovaném Alešem Zbořilem.  Značku „Žirafy“, která je kvalitní a zdravotně nezávadné dětské obuvi propůjčována od roku 1997, tak mohou od srpna 2018 používat společnosti Bokap s.r.o., Jonap s.r.o., Konsorcium T+M s.r.o a MCK TRADE EU LTD.


Značka „Zdravotně nezávadná dětská obuv – bota pro Vaše dítě“ – „Žirafa“ byla do vládního programu „Česká kvalita“, který propaguje a podporuje kvalitní výrobky a služby a je součástí Národní politiky kvality, přijata jako jedna z prvních značek již v roce 2003. „Dá se říci, že značka se stala jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších značek kvality u spotřebitelů. Pro rodiče dětí je jasným signálem, že zakoupené obuvi mohou důvěřovat,“ říká Vlasta Mayerová z České obuvnické a kožedělné asociace. Detailní informace o oceněných firmách a výrobcích najdete v našich aktualitách.