Gabor: nadčasová elegance i trendová sportovně-společenská obuv

Německá značka Gabor patří ke stálicím veletrhu KABO. Její sortiment představuje jistotu pro ženy, které hledají luxusní lodičky a kvalitní společenskou obuv, ale současně reaguje na trend, který stále více kombinuje sportovní obuv s elegantními prvky. „Úplně se nepouštíme do souboje s výrobci ze sportovní oblasti, jako jsou firmy Nike nebo Adidas. Zákaznice u nás hledají alternativu obuvi, kterou mohou nosit do divadla i ve volném čase,“ potvrzuje na stánku společnosti Gabor obchodní ředitel Aleš Pavelka s tím, že současná společenská pravidla jsou méně striktní.

 

Německá značka Gabor patří ke stálicím veletrhu KABO. Její sortiment představuje jistotu pro ženy, které hledají luxusní lodičky a kvalitní společenskou obuv, ale současně reaguje na trend, který stále více kombinuje sportovní obuv s elegantními prvky. „Úplně se nepouštíme do souboje s výrobci ze sportovní oblasti, jako jsou firmy Nike nebo Adidas.  Zákaznice u nás hledají alternativu obuvi, kterou mohou nosit do divadla i ve volném čase,“ potvrzuje na stánku společnosti Gabor obchodní ředitel Aleš Pavelka s tím, že současná společenská pravidla jsou méně striktní.


I proto se v aktuální nabídce pod značkou Gabor objevuje stále více žádaná sportovně společenská obuv. Na stánku Aleš Pavelka ukazuje na sportovní sneakers tenisky se záměrně širokou saténovou tkaničkou. „Dnes se tento typ obuvi nosí i do společnosti a bonton to akceptuje. To je teniska, kterou vyžaduje trend, ale která současně vyhovuje tomu, co je Gabor – je pohodlná, kvalitní a zdravotně nezávadná.“ 

Firmě, která má v Česku pověst nadčasového výrobce s širokým sortimentem obuvi pro všechna roční období, se aktuálně na našem trhu daří. „Navýšili jsme objem prodeje a co je pozitivní, přibyli nám noví zákazníci. Za to jsme rádi a vývoj Eura nám k tomu jen pomáhá,“ dodává obchodní ředitel, který je na začátku druhého dne veletrhu s jeho průběhem spokojen. „Včera jsme měli na stánku po celý den dobrou návštěvnost. Uvidíme, jaký bude druhý a třetí den. Zatím si myslíme, že účast bude odpovídat minulým rokům. Zaznamenali jsme také reakce od našich klientů, kteří by přivítali možnost posunout termín veletrhu na konec srpna.“