Komfort a německá tradice pod jednou střechou

Trojice německých značek Josef Seibel, Romika a Gerry Weber se v Brně představuje na společném stánku, přestože každá značka je trochu jiná a cílí na jiného spotřebitele. Mají však stejného jmenovatele, a tím je komfort. „Josef Seibel představuje nosný program naší nabídky. Je to velmi komfortní celokožená pánská i dámská bota. Romika je také pohodlná obuv, určená pro mladší generaci, která používá textil a jiné materiály, a Gerry Weber je vyloženě dámská módní značka,“ říká na stánku Vítězslav Ryšavý, jednatel zlínské společnosti Geneze, která tuto obuv v Brně vystavuje.

 

Trojice německých značek Josef Seibel, Romika a Gerry Weber se v Brně představuje na společném stánku, přestože každá značka je trochu jiná a cílí na jiného spotřebitele. Mají však stejného jmenovatele, a tím je komfort. „Josef Seibel představuje nosný program naší nabídky. Je to velmi komfortní celokožená pánská i dámská bota. Romika je také pohodlná obuv, určená pro mladší generaci, která používá textil a jiné materiály, a Gerry Weber je vyloženě dámská módní značka,“ říká na stánku Vítězslav Ryšavý, jednatel zlínské společnosti Geneze, která tuto obuv v Brně vystavuje.

Podle jeho slov se český trh rychle mění, mimo jiné i proto, že obrovskou konkurencí kamenných prodejen jsou e-shopy. Mění se i zákazníci, kdy část z nich se při koupi obuvi rozhoduje hlavně podle designu a ceny, zatímco druhá část požaduje kvalitní, dobře zpracovanou botu, která přináší dobrý pocit z každodenního nošení. „Tady na veletrhu cílíme na tu druhou skupinu prodejců a jejich zákazníků, kteří si uvědomují, že boty jsou pro život důležité. Prezentujeme tu kolekce tří německých značek, postavené na letitých zkušenostech, komfortu a kvalitě. Například Josef Seibel je zajímavý tím, že jako jeden z mála výrobců používá kožené podšívky i svršky a stélky. Ty zákazník může i vyndat, vysušit nebo si do boty dát svoji vlastní ortopedickou stélku,“ dodává Vítězslav Ryšavý.

Ve veletržní kolekci na jaro-léto 2019 kladou výrobci také velký důraz na barvy a odlehčené střihy, zřejmě i s ohledem na vývoj počasí, kdy omezují celoroční obuv ve prospěch letní sezónní obuvi. Nechybí zde ani obuv žabkového střihu. Podle prvních reakcí se kolekce zákazníkům líbí. „Hlavně v sobotu jsme se nenudili a celý den jsme psali objednávky,“ potvrzuje jednatel společnosti. „Jsem rád, že zákazníci z prodejen si kvalitu obuvi uvědomují, a naopak mne mrzí, že spousta lidí si nekupuje kvalitnější obuv, přestože české ekonomice se daří čím dále lépe. V tomto vidím rozpor mezi tím, co nabízíme my a co vidíme běžně na ulici. Pro nás je opravdu důležitý komfort. Když si zákazník naše boty zkusí, prodejci už ani nemusejí nic říkat, bota to řekne za ně.“