OHLASY – Řekli o Obchodních dnech a Fashion2Days

 

TAMARIS, Iva MacháčkováTAMARIS, Iva Macháčková

Letošní akce nám vyhovovala, protože přijelo méně konkurence. My jsme měli co dělat celou akci. Bylo skvělé, že jsem se po dlouhé době setkala s majiteli firem a probrali jsme aktuální situaci. Akce tohoto typu je potřeba a jsem ráda, že se uskutečnila.


RYNISING Holding, SE (značky Scholl a Relife), Jan Stökl, jednatelRYNISING Holding, SE (značky Scholl a Relife), Jan Stökl, jednatel

Obchodní dny STYL a KABO vnímám jako dobrou prezentaci značky. Díky účasti jsme vidět v médiích a na webu, což je fajn. Vzhledem k aktuální situaci je ale pohyb lidí po pavilonu trochu menší, než jsme čekali. Přijeli k nám ale zákazníci, které jsme si pozvali. Moc se mi líbil projekt Fashion2days. Byl jsem se podívat na přehlídce spodního prádla WERSO, která byla velmi dobře udělaná.


URBAN GROUP, Peter UrbanURBAN GROUP, Peter Urban

Protože se v médiích opět začala řešit koronakrize, neměli jsme od akce vysoká očekávání. Nakonec to ale dopadlo dobře. Každý den jsme měli desítky objednávek. Stejně jako každý rok, i letos jsme našli dostatek nových klientů, kteří jsou pro nás v dlouhodobém horizontu důležití.


Lagen, Svatoslav Žalůdek, jednatelLagen, Svatoslav Žalůdek, jednatel

Lidé k nám přišli v omezeném množství, ale první dva dny byly uspokojivé. Získali jsme dva nové zákazníky v Brně a Bratislavě. Celkově naši účast na akci vyhodnotíme až zpětně.


Casa Moda, Pavel TrněnýCasa Moda, Pavel Trněný

Musím se přiznat, že před začátkem akce, konkrétně v pátek jsem měl trochu strach, jak to dopadne. Ale teď můžu říct, že jsem opravdu spokojený.


Marco Tozzi, Markéta Čaníková, Sales AgentMarco Tozzi, Markéta Čaníková, Sales Agent

Značka Marco Tozzi na KABO přivezla z devadesáti procent novou kolekci. Využili jsme nové materiály, tvary i podešve. Kolekce je mladistvá a nabízí vyvážený poměr ceny a kvality. Jsme německá značka a naše vedení je rádo, že se něco koná. Chce vědět, jak to tady vypadá a jak to lidé vnímají, protože zahraniční veletrhy v Miláně nebo Düsseldorfu nebyly.


Modela, Pavla Polednová, předsedkyně družstvaModela, Pavla Polednová, předsedkyně družstva

První den mě překvapilo, že přijelo hodně stálých zákazníků. Objednávají méně, ale s tím jsem počítala, protože jim zbyly skladové zásoby z jara, které nyní potřebují prodat.


Hegler Fashion, Magdalena PetruželováHegler Fashion, Magdalena Petruželová

Jsme naprosto spokojení, udělali jsme více objednávek než jindy. Přišli téměř všichni naši zákazníci, řekla bych přes 60 klientů a dorazilo i hodně nových klientů, kteří běžně nakupují u konkurence, ale ta tady nebyla. A opravdu nevím, jak bychom se s nimi v této době potkali.


H&D, Monika HavlováH&D, Monika Havlová

Abych se přiznala, původně jsem si myslela, že tento STYL vynechám, protože jsme zrušili účast na všech veletrzích i v Německu. Ale začaly mi volat zákaznice, jestli tady budeme a můžou za námi přijít. A ukázalo se, že mám lepší obrat než letos v únoru. Jsem z toho nadšená, nečekala jsem to.


Iberius, Martin Palman, obchodní ředitelIberius, Martin Palman, obchodní ředitel

Letošek hodnotíme velice dobře. Naši stabilní zákazníci za námi přišli. Nejlepší pro nás byla sobota.


Sabatti, Pavlína ŠablaturováSabatti, Pavlína Šablaturová

Účast na akci pro nás měla smysl. Mysleli jsme si, že nebude nic, ale nakonec o víkendu naši zákazníci dorazili.


Level-Pro, Galina DobrovolskaLevel-Pro, Galina Dobrovolska

Oceňuji, že se veletrh uskutečnil i v těchto podmínkách. Byl pro nás velice přínosný a máme objednávky. Velký úspěch zaznamenaly módní přehlídky, po kterých přicházelo hodně lidí, kteří se zajímali o naše zboží.


Otter Distribution, Adrian StanescuOtter Distribution, Adrian Stanescu

Víkend byl pro nás dobrý, vynikající byla neděle. Přišli hlavně zákazníci, které jsme na akci pozvali.


CAPRICE, Marcela Maňáková, výhradní zástupce pro ČR a SKCAPRICE, Marcela Maňáková, výhradní zástupce pro ČR a SK

Akce samozřejmě byla ovlivněna současnou situací. Návštěvníci k nám na stánek však přišli. Více lidí jsme měli v neděli, ale více prodaných párů v sobotu.


Lerch bižuterie, Aleš LerchLerch bižuterie, Aleš Lerch

STYL je pro nás důležitý především kvůli kontaktu se vzdálenějšími zákazníky, hlavně ze Slovenska. Pozitivně hodnotíme projekt Fashion2days, který přivádí na výstaviště další návštěvníky. Našim zákazníkům vyhovuje také termín od soboty do pondělí, většina z nich přijde o víkendu.


Luděk Kellner, návrhář a hair stylista přehlídek Fashion2daysLuděk Kellner, návrhář a hair stylista přehlídek Fashion2days

Jsem rád, že se akce uskutečnila. Módu je třeba předvádět naživo. Na STYL a KABO jsem už jedenáctým rokem, takže by mě mrzelo, kdyby nic nebylo.


Pavel Jevula, návrhářPavel Jevula, návrhář

Fashion2days je zajímavý koncept. Považuji to za nultý ročník, na kterém se vychytávají různé mouchy a problémy. I když nemůžu říct, že by vše bylo stoprocentně super, jsem moc rád, že se Veletrhy Brno rozhodly tuto akci uspořádat.


Petr Kalouda, návrhářPetr Kalouda, návrhář

Platforma jako Fashion2days v Brně chyběla. Je tady sice spousta projektů pro mladé návrháře, ale nic, kde by se potkávali lidé, kteří fungují delší dobu. Líbí se mi i spojení s Obchodními dny STYL a KABO.


Aleš Šeliga, návrhář značky alešbáryAleš Šeliga, návrhář značky alešbáry

Pamatuji si, že na veletrzích byla velká sekce pro designéry. Ti ale vytvářeli kolekce určené pouze pro mola. Na Fashion2days dostali prostor i designéři, kteří mohli předvést modely, které prodávají ve svých showroomech. Myslím si, že kdyby se tato sekce rozšířila, je to velké obohacení jak pro návrháře, tak pro celou akci.